انواع لباس عروس مناسب اندام های مختلف
پریما جهانگیری یکی از نخبگان حوزه مد و لباس است
انواع لباس عروس مناسب اندام های مختلف
شنبه 29 شهريور 1399 ساعت 11:29 | بازدید : 41 | نویسنده : پریما | ( نظرات )

لباس عروس یکی از مهمترین لباسی است که یک زن در طول زندگی خود می پوشد ، بنابراین انتخاب مدل خود با دقت بسیار مهم است. اگر در شرف برگزاری مهمترین جشن زندگی خود هستید بهتر است در انتخاب لباس عروس دقت بیشتری داشته باشید و همچنین می توانید لباس عروس خود را از بین مدلهای مختلفی که به شما ارائه می دهیم انتخاب کنید.

در مزون لباس عروس ما سبک های مختلفی دارد و هر روز سبک های جدیدی به آن اضافه می شود. این روزها بیشتر لباس های عروس به سبک لباس های آستین دار به بازار عرضه می شوند و ما در این مقاله نمونه هایی از مدل لباس عروس بدون آستین را برای شما جمع آوری کرده ایم.اندام افراد متفاوت است و همه آنها از الگوی یکسانی پیروی نمی کنند. بنابراین در اولین قدم باید بدن خود را بشناسید.

دسته بندی بدن هر فرد در دنیای مد متفاوت است و معمولاً در پنج دسته اصلی تقسیم می شود:

سیب / بیضی: افراد دارای سیب یا بیضی غالباً کمی افزایش وزن و چربی شکم دارند. بنابراین ، این افراد باید از پوشیدن لباس هایی که کمر یا شکم تنگ دارند ، خودداری کنند. لباس هایی که در شکم گشاد است بیشتر مناسب این دسته از افراد است.

گلابی: اندامهای گلابی مانند مربوط به افرادی است که دارای یک تنه پایین تر هستند که بزرگتر از بالاتنه است. این افراد همچنین باید لباسی بپوشند که قسمت بالای بدن را نشان دهد.

موز / مستطیل: نوک مستطیل یا موز نوکی کاملاً یکنواخت است ، کمی شبیه نر است. همچنین برای این دسته از افراد بهتر است از پوشیدن لباس تنگ و سعی در پوشیدن لباسی که خمیدگی بیشتری در بدن آنها وجود دارد خودداری کنند. لباس بدن برای این دسته از افراد مناسب نیست. لباس با برش های خاص انتخاب خوبی است.

مثلث وارونه: این افراد شانه هایی بزرگتر از باسن خود دارند. بهتر است پیراهن هایی با دامن های پف دار و برازنده بپوشید تا اندام آنها زیباتر به نظر برسد. لباس های تنگ برای این دسته از افراد مناسب نیست.

ساعت شنی: این گروه از افراد دارای انحنای بیشتری در اندام ، کمر باریک ، بالاتنه و پایین تنه هستند که اندام را شکل می دهد و از ویژگی های افرادی است که اندام ساعت شنی دارند. لباس تنگ می تواند انتخاب خوبی برای این دسته از افراد باشد و به زیبایی فرم بدن آنها را به نمایش بگذارد.

اندام افراد متفاوت است و همه آنها از الگوی یکسانی پیروی نمی کنند که هر کدام از دوخت لباس عروس متفاوتی استفاده میکنند

لباس عروس با دامن مجلسی (لباس مجلسی):

لباس عروس با لباس مجلسی مناسب همه است اما بهترین شکل را به بدن گلابی می بخشد. اگر اندام شما لاغر و باریک است ، این لباس عروس به شما توصیه نمی شود ، باعث می شود مینیاتورتر به نظر برسید و در میان جمعیت برجسته نشوید.

لباس دامن کلوز (لباس خط):

این پیراهن هیچ چین و کرکی نسبت به مدل قبلی ندارد و ساده تر از آن است. این نوع لباس عروس برای انواع بدن نیز مناسب است.

Hip Cut (A-Line اصلاح شده):

در این مدل از مزون لباس عروس ، پیراهن تا باسن به بدن متصل می شود و سپس کشیده یا تا می شود. این لباس مناسب افرادی است که شکم و کمر صاف دارند.

شیپور:

این مدل لباس عروس تا جایی که دقیقاً زیر باسن است تنگ است و سپس دامن شکلی متفاوت و آزاد به خود می گیرد. این مدل لباس عروس بیشتر مناسب افرادی است که کمر نازک تر و اندام منحنی بیشتری دارند ، افرادی لاغر و یا اندام اندام و یا افرادی که اندام آنها ساعت شنی است. برای طرفین سیب و گلابی ، این مدل لباس عروس توصیه نمی شود زیرا باسن و کناره های فرد را نشان می دهد.


مدل لباس عروس ماهی (پری دریایی):

لباس عروس ماهی شکل برای افرادی مناسب است که اندامی لاغر یا شکل ساعت شنی دارند. لباس عروس مدل ماهی برای افراد با اندام کامل توصیه نمی شود.

https://www.morilee.com/browse/bridal-wedding-dresses/

https://www.azazie.com/all/wedding-dresses



برچسب‌ها: مزون لباس عروس ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نویسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ رسمی پریما جهانگیری و آدرس parimax.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 24
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 50
:: بازدید سال : 152
:: بازدید کلی : 991